Appen som gör din vardag lite enklare

Skapad för dig som är installationspartner

En app för Inselos installationspartners

Appen hjälper dig som installationspartner att hålla koll på och administrera dina uppdrag från Inselo. När du som partner blir tilldelad ett uppdrag från Inselo blir du aviserad av appen och kan se all relevant information för att förbereda dig inför besöket. Appen er koblet til Inselos backend system Naevo og du logger enkelt inn og ut med din google bruker. Appen kaan lastes ned på både Android og IOS gjennom Google play og Appstore.

Navigera till kund med din egen kartapp

Tydlig översikt över dina uppdrag

Tillgång till relevanta dokument

Få notsier när det händer något viktigt

Kontroll över dina uppdrag

Startsiden gir deg et overblikk over dagens oppdrag. Du kan åpne dagens oppdrag i et kart, så du ser hele dagens kjørerute. Du har en oversikt over dagens to do. Hva skal avrapporteres, hva skal bookes. Du får også en oversikt over din kundetilfredshets score og hvordan du ligger an i forhold til snittet og de beste partnerene i nettverket. ✔️ Dagens kjørerute i kartvy ✔️ Dagens oppdrag i kalender ✔️ Dagens aktiviteter, som oppdrag som skal bookes ✔️ Din kundetilfredshet snittscore ✔️ HMS center med avviksrapportering etc

Kalender med smarta funktioner

Appen har en kalenderfunktion där du ser dagens agenda. Du kan enkelt administrera din tillgänglighet genom att lägga till vilka veckodagar du är tillgänglig för uppdrag från Inselo, samt om du vill lägga in reservation specifika dagar för egna uppdrag, semester eller annat. Du kan öppna uppdragen för att visa ärendekortet för mer info. ✔️ Se uppdrag för respektive dag och vecka ✔️ Se dina reservationer ✔️ visa uppdrag i kartapp ✔️ Administrera dina reservationer ✔️ Öppna uppdrag för mer info

All info om uppdraget och kunden i ärendekortet

Ärendekortet visar all info om uppdraget, var kunden bor, vilken tjänst kunden beställt, din ersättning för uppdraget, förutsättningar och svar på frågor från kunden, relaterade dokument såsom tjänstebeskrivning, prislistor för tilläggstjänster, felsökningsguider, kontaktvägar för teknisk support mm. Genom ärendekortet öppnar du enklet ditt digitala IT-kort som du visar för kunden vid ankomst. Du kan enkelt öppna kartläget för att navigera till kunden. När du utfört uppdraget öppnar du avrapporteringen där kunden får godkänna och signera. ✔️ Kunduppgifter ✔️ Underlag från digital förstudie ✔️ Ersättning ✔️ Ändra tid och dag fär besöket ✔️ Starta navigation till kunden ✔️ Relaterade artiklar och dokument ✔️ SMS:a eller ring till kunden ✔️ Avrapportering och digital signatur

Bli installasjonspartner

FAQ

Vem kan använda appen?
Kostar det något att använda appen?

Inselo är din partner som brinner för de optimala kundresorna. Vi levererar lösningar inom logistik, installation och kundservice, både för stora och små företag i hela Skandinavien.

Kontakt

support@inselo.se

Adress

Inselo Installation AB
@Inselo 2024